La Masia de Can Borrell esta situat en el camí de Sant Medir, prop ctra. Cerdanyola-Valldaura, en el km 3, del municipi de Sant Cugat del Vallès (Vallès Occidental).
En l’interior de la masia, figura la data de 1783 en una porta. Però es creu que hi hagué una casa en el mateix lloc, en segle XIII.

Fotografia de la Generalitat de Catalunya
La seva situació al final de la vall de Gausac pot venir del fet que en trobar-se a l’antic camí de Sant Cugat a Barcelona fos utilitzada com a posada.
Camí molt freqüentat, per anar al Monestir de Sant Cugat, i actualment per fer ruta d’excursionistes , BTT, a cavall.
És una masia de planta rectangular amb teulat a dues vessants i estructura formada per planta baixa, pis i golfes.
La seva estructura és molt simple, cal destacar una característica molt freqüent en les masies d’aquesta zona que és la d’obrir una petita galeria a la part destinada a les golfes. Simetria longitudinal de la porta d’entrada, la finestra central i les golfes.
La Masia de Can Borrell, des de fa dècades és un important Restaurant, amb bona cuina , acollidor i amb gent amable
.
La Masia de can Borrell és un edifici del municipi de Sant Cugat del Vallès que forma part de l’Inventari del Patrimoni Arquitectònic de Catalunya.
Recull de dades : Viquipèdia, Generalitat de Catalunya i Can Borrell
Adaptació al Text i Fotografies : Ramon Solé, arxiu Rasola i varis col·laboradors